Regulamin III Chorzowskiej Rowerowej Gry Miejskiej (Ch0R0GraMi)
- W grze biorą udział 2-3 osobowe drużyny wyposażone w rowery oraz podłączony do Internetu telefon komórkowy z aparatem.
(UWAGA: Jeśli jest Was więcej - zgłoście dwie lub trzy drużyny!)
- Aby móc wziąć udział w grze drużyna musi się zarejestrować na stronie rejestracja do dnia 9.06.2022. Z powodów organizacyjnych rejestracja późniejsza (nawet w dniu zawodów) będzie możliwa - jednak tylko za zgodą Organizatora!
- Drużyny biorące udział w zawodach spotykają się w Biurze Zawodów w Ogrodach Słowaka 11.06.2022 o godz. 11:00.
- Każda drużyna otrzymuje ponumerowane zdjęcia obiektów położonych na terenie Chorzowa.
- Zadaniem drużyny jest dotarcie w jak najkrótszym czasie do jak największej liczby obiektów ze zdjęć.
- Drużyny powinny poruszać się na rowerach lub piechotą - nie jest dozwolone korzystanie ze zmotoryzowanych środków transportu.
- W każdej drużynie powinien znaleźć się przynajmniej jeden rower bez wspomagania elektrycznego.
- Kolejność odwiedzanych obiektów jest dowolna.
- Uczestników imprezy w terenie obowiązują zasady poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami kodeksu ruchu drogowego.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe na skutek wypadków losowych jak również za szkody wyrządzone uczestnikom przez innych uczestników oraz przez osoby trzecie.
- Po dotarciu do obiektu drużyna wykonuje zdjęcie, na którym widoczny jest obiekt oraz przynajmniej dwóch członków drużyny z przynajmniej jednym rowerem bez wspomagania elektrycznego.
- Wykonane zdjęcie należy natychmiast przesłać na adres określony przez Organizatora.
- Organizator analizuje zdjęcie i zalicza obiekt – informacja o tym fakcie jest natychmiast dostępna pod podanym przez Organizatora adresem.
- W przypadku odrzucenia zdjęcia Organizator informuje na stronie o powodach odrzucenia – należy to sprawdzić zanim ruszycie do kolejnego punktu!
- Gra kończy się o godzinie podanej przy rozpoczęciu. Od tego momentu przesyłane zdjęcia nie będą już analizowane.
- O kolejności miejsc decyduje liczba zaliczonych obiektów.
- Jeśli więcej drużyn zaliczy tyle samo obiektów, o kolejności miejsc decyduje moment zaliczenia ostatniego z obiektów.
- Moment zaliczenia obiektu to moment w którym zdjęcie drużyny na tle obiektu pojawi się na serwerze Organizatora.
- Około godz 16:00 następuje oficjalne zakończenie zawodów z udziałem wszystkich drużyn, ogłoszenie zwycięzców i rozdanie nagród.
- Nagrody przyznane zostaną w trzech kategoriach: open, junior (przynajmniej jeden członek drużyny urodzony po 1.1.2012),
senior (przynajmniej jeden członek drużyny urodzony przed 31.12.1962).
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany godziny rozpoczęcia i zakończenia imprezy, stosowna informacja zostanie rozesłana do zarejestrowanych uczestników.
(C)2018 Paweł Kasprowski